Gözleyerek gittim izlerinizi, Hissederek gittim ten özünüzü, Öğrenerek gittim son kozunuzu. Siz hep uzaklarda kalan oldunuz.
Kullara anlatıp durdum derdimi, Kimlerden kaçarken buldum kendimi, Sizlerden kaçarak yıktım bendimi, Siz hep uzaklarda sahte kaldınız.
-4-
Gittiğim gece bir kuş yanaşır yanıma, Gittiğim zamanhüzün dolanır koluma, Gittiğim an canım düğümlenir boğazıma, İşte asıl gittiğim vakit dolanırım ruhuma.
Pelin... 11.Haziran.2008
(İlk defa hece ölçüsüyle birşeyler yazmaya çalıştım,umarım becerebilmişimdir.)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitmeler Üzerine -2-3-4- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitmeler Üzerine -2-3-4- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözleyerek gittim izlerinizi, Hissederek gittim ten özünüzü, Öğrenerek gittim son kozunuzu. Siz hep uzaklarda kalan oldunuz.
Kullara anlatıp durdum derdimi, Kimlerden kaçarken buldum kendimi, Sizlerden kaçarak yıktım bendimi, Siz hep uzaklarda sahte kaldınız.
-4-
Gittiğim gece bir kuş yanaşır yanıma, Gittiğim zaman hüzün dolanır koluma, Gittiğim an canım düğümlenir boğazıma, İşte asıl gittiğim vakit dolanırım ruhuma.
Pelin Ö. 11.Haziran.2008
(İlk defa hece ölçüsüyle birşeyler yazmaya çalıştım,umarım becerebilmişimdir
Gittiğim gece bir kuş yanaşır yanıma, Gittiğim zaman hüzün dolanır koluma, Gittiğim an canım düğümlenir boğazıma, İşte asıl gittiğim vakit dolanırım ruhuma.