Bir yakıştırma bu üzerlerine yapışan, Belki saçma, belki mantıklı… Belki boşuna, belki gerekli…
Gülüyorlar diye mi kendilerine, Yoksa dalga geçiyorlar diye mi duyarsızca. Biliyorlar diye mi bütün gerçekleri, Yoksa davranıyorlar diye mi anlamsızca.
Biriniz Einstein, Biriniz Napolyon, Bir diğeriniz Dali…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN MİYDİM DELİ OLAN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN MİYDİM DELİ OLAN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
deliliğin dahilikle keisştiği anda normalleşen toplu intihar senaryoları çizenler...dünyayı yönetenlerins tatüsünden belli bir delilik...tebrik ederim...
Ama bana okuduğum bir kitabı hatırlattın '' Normalliğin Deliliği '' , yani akıllı olanın deli , deli olanın akıllı olduğu ya da öyle algılanmak istediği bir toplumda yaşıyoruz malesef ....
Güzel ve anlamlı bir şiirdi , kutlarım , sevgiler ............
Sıkıldım artık akıllı olmaktan,
Yoruldum deliliği saklamaktan.
Düşünen adam misaliyim, yok bir ışık,
Elim çenemde, aklım yine çok karışık…
bu diziler hayattan ne kadar sıkıldığımızı baya göstermekte kaleminz daim olsun SAYGILARIMLA