(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bahar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bahar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevince; sirkenin tadı üzümün şırasını geçip daha da bir mana kazanırmış üstadım.. Yeter ki gönül dengini uyumunu bulsun.. Bir dörtlük adeta dört dörtlük bir kıvam halindeydi.. Var olunuz..
Şiirin anlamı, anlatımı ve düzenlemesi güzel sonlandırılmış… Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
Merhabalar Üstadım Harika dizelerini büyük bir keyfle okudum Tebrik ederim. Kimbilir baharın talepçisi çok olduğundan bize bir başka dünyada baharlar olacak çiçekler açacaktır Kimbilir.! _ ☾✫ Selâm ve Duâ ile.Saygılar.
Gül yüzü bir görümlük kârdı Gönlümde bitmeyen efkârdı Göçtü burdan yabana vardı Ve bahar/sız mevsimler kaldı
::::::::::::::::::::::::::::::::
Ne oldu bu mevsime Verdikçe veriyor fırtına Üşüdükçe üşüyorum Baharı buz kesiyor dünya
,,,mevsimler çok tartışılır üstadım. her mevsimin bir toprak anası vardır aslında. şiiriniz anlamlı ve güzeldi , Tebrik ederim. bende benden eklemek istedim.
Ahmet can şimdi çok güzel oldu. şiir,anlamını hedefini bulmuş oldu. Bu işi anlıyorsunuz ve " en iyisini ben bilirim" diyenlerden değilsiniz. Bu da nazarımda artınızdır, kutlarım, selamlar... Nokta!!
Ahmet can kısa ve öz çok da güzel güzel olmasına güzel ama bencileyin şu cümle biraz olsun beni üzer. " Sinemde dertler hep bahardı" Biraz çelişki var gibi ' Dert' acıdır kederdir olumsuzluktur. ' Bahar' güzelliktir, sevinçtir, olumluluk, mutluluğun ifadesidir, derim. Dediğinizi anlayamamış isem bağışlayın Allah kerim!.. Nokta! Em. Hak.
Efendim- derdini çekmekte bana mutluluk sevinç diye düşünmüştüm- beli ki uyumlu uygun olmamış - daha verimli bir cümle kurmaya çalışacam düzeltip- tabi becerebilirsem...
Yeter ki gönül dengini uyumunu bulsun..
Bir dörtlük adeta dört dörtlük bir kıvam halindeydi.. Var olunuz..