İçimde bir ürperti beynimde sarsıntı var İstemiyorum dedikçe beni tetikleyen Dalıyorum düşüncelere nice ilham var Öyleyse kavur hamuru! O ateş bende var
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAVUR HAMURU! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAVUR HAMURU! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairin kaleminden yazılacak çok şiirler var daha dedi dizeler, siz yazın biz okuyalım, çok güzeldi yoğrulan şiir değerli kalem, kutluyorum sizi saygılarımla
Hamur yoğurmak zor iştir aslında, önemli olan kıvamını tutturabilmek. Nasıl bir yorum yazsam bilemedim en iyisi hamurla gireyim yoruma dedim. Anlamlı bir dörtlüktü. Kutlarım.
Nasılsınız güzelliklerle dolu bir güneşli bir gününüz olsun sizden gelen her yorum yapıcı ve de gülümseten bir yorum bu dörtlüğe gelince roman çıkar dersem abartı olmaz;)) yine de bir gülümseme payı bırakmak gerekir tabi...
At üstünden kasavet, sabret ? Ruh temizlensin Gönlünüz efkarlıdır, dağlar zirvesindesin Düşünceler ilhamın, tamda dem yerindesin Öyleyse yoğur hamuru ! O ateş sende var.
Bende hamuru yoğurdum Güzel dosta gönderdim dem dem.
şiirin böylesi vuruşunu imasında ki cesaretini seviyorum..kutluyorum Müslüm hocam..
saygılar selamlar güzelliklerle..