Pek çok haine inat çoklarına kıyasla Zalime göğüs gerdin her zaman dik yürüdün Yiğidim ülküdaşım asla yılmadın asla Yedi cihan içinde ozanlıkta bir idin.. - Sen bir ülkü deviydin haykırdın yıllar yılı Omuzunda ağır yük sesinle avazınla Maalesef insanın ömrü elbet sayılı İçimize su serptin çalarken o sazınla.. - Gönül ehli Arif’tin koskocaman bir ozan Mekânın cennet olsun Mevla’m bilir işini Hem dobra dobra idin hem de gerçeği yazan Bilge Kağan Oğuz Han beklerler gelişini.. - Mekanın cennet olsun büyükleri selamla Şiirin fikirlerin bize ışık olacak Acılıyız hepimiz anlatılmaz kelamla Atatürk ve Türkiyesevdan baki kalacak. - Ruhun şad olsun büyük Türk.. - Suat Zobu
DOST KALEMLERDEN:
Sevdası ülkesidir ülküsü Türk Dünyası Kötülerin düşmanı halkın büyük deryası Görünce bozulurdu düşmanının kimyası Gönlümüzde yeri var, mekanı cennet olsun. ...... Ahmet Kara / Teşekkürler .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yiğit Ozanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yiğit Ozanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Halkının hür sesi, Hak'kın pür nefesi, vatan, bayrak, milletin çelik kafesi, ozan dilinin son neferiydi... Allah, rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Hatırınız var olsun, emeğinize, yüreğinize sağlık ustam. Sevgi, saygı ve selamlarımla, hoşça kalın...
Şairin vefa borcu şiirle ödenir. Nerede bir, Ülküsüne, Ülkesine, Halkına, Hakkına sahip çıkan varsa omzum daima omuzlarındadır. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Gönül sesin daim olsun abim. Saygımla.
Sevdası ülkesidir ülküsü Türk Dünyası Kötülerin düşmanı halkın büyük deryası Görünce bozulurdu düşmanının kimyası Gönlümüzde yeri var, mekanı cennet olsun.
Güzel dost güzel yüreğiniz var olsun. Allah Rahmet büyük ozanımıza. Ruhu Şat olsun.
MEKANI CENNET OLSUN...
.......................................Selam ve saygılarla.