Gök mavileşir mi ki üftadem ? Dolunay şekilli aşk batarken! Bir yıldız kaysa! Vuslata… Düşer mi? Yas sürünüşüne… Verir mi coşku? Bilmem! Bekledim! Yalnızlığımı ararken… İçimde, şimşeklerle... Derman isterim… Acizliğe! Estağfurullah…
Kanar mı susuzluğum… İntifada beklerken!.. Mücadele iman ise… Halsizliğim mecale müştâktır... Sabır taşları çatlarken… Sapanlarım şahit!.. Şüheda beklerken… Tekbirlerle.. Son çare intikal de…
İhtişamın gözleri patlatır... Mescidi Aksa’m… Her ışık düşüşün de… Mahbubuma dönerim… Kalbim,Hu’lar ile yoğrulmuş… Terliyor istisnalar… Yeniden doğuşa! Coşuyorken manalar..
Yalın ayak… Akıyor şakaktan! damla damla... Yanaklarda al kan ile allıklar sürülüyor Siz burda …sürünürken! İnşirah okur… Yavru Filistinliler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İntifada... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İntifada... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah yardım eylesin tüm mazlumlara masumlara Uyuyan insanlığın şeref haysiyetin bir an önce uyanması Temennisiyle teşekkür ederim duyarlı yüreğine sağlık saygılar selamlar
Şiir yaz, şairi sev…
.................................................... Saygı ve selamlar..