bir gece uyanırsın ansızın her taraf karanlıktır dört bir yan duvar her şey bitmiştir artık ne varsa unutulmuş , eskiden kalan. işte o zaman anlarsın tek dostundur yalnızlığın, bir o var seni yıllar boyu unutmayan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yalnızlığım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yalnızlığım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Simsiyah bir gelinlik gibi Giydiriliyor üstüme karanlık… Kulağımda bir uğultu Düğün marşım oluyor Kül kül dökülüyor içim. … Siyah siyah akıyorum… Uçlarında dolaştığım derinlik Daha da belirgin şimdi Ve incecik bir esinti Bitirebilir her şeyi…
bir gece uyanırsın ansızın her taraf karanlıktır dörtbiryan duvar herşey bitmiştir artık ne varsa unutulmuş , eskiden kalan. işte o zaman anlarsın tek dostundur yalnızlığın, bir o var seni yıllar boyu unutmayan...
yüreğine sağlık... kutlarım... evet hiç bırakmayan dost: yalnızlık selam ve hürmetler ...
sarılmamalı belki de yanlızlıklara yıllar geçse bile aynı şiirde aramamalı teselli... güzel şiirdi... (eskiden de güzeldi) tadı bozulmamış ki sende yanlızlığının, hala haz veriyor yüreğine dilinden dökülmesi...
yüreğine sağlık...
gecenemi123 tarafından 6/8/2008 7:54:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
gecenemi123 tarafından 6/9/2008 3:29:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Simsiyah bir gelinlik gibi
Giydiriliyor üstüme karanlık…
Kulağımda bir uğultu
Düğün marşım oluyor
Kül kül dökülüyor içim.
…
Siyah siyah akıyorum…
Uçlarında dolaştığım derinlik
Daha da belirgin şimdi
Ve incecik bir esinti
Bitirebilir her şeyi…
Ve duvarlar örtebilir bu bitmişliği...
Burcu Bir
Çok güzeldi... Sevgiler...