Kıymetle pişer sabır aşı kaynar akşama Güçlüdür güzelliğiyle demlenir yaşama Güllenir sol yanıyla kıskandırır canıma Cennetin anahtarı yazılı eser kadın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ablamız, anamız, bacımız bazen İş yerinde narindir arkadaşızdır Bazen eştir,yardır, yarendir, Kadınımız kızımız değerlimizdir...." Ne de güzel mısralardı ustam. Öykünerek ben de birkaç mısra yazamaya çalıştım. Umarım birilerine kadına dair bu izlenimler, insanî dürtüler ve bakışlar anlamında birşeyler katar. Kaleminiz daim olsun. Saygılarımla.
Ana rahminde yeşerip dünyaya atanır Kalp iri beden ufak şekil bozuk kapanır Dünyanın aynasından kainata abanır Alemi aydınlatan ışıktır nazdar kadın
Peygamber Efendi'mizin (Cennet anaların ayakları altındadır) sözlerine münhasır ve bir o kadar da manidar dizelerinizi gönülden kutluyorum. Saygıyla...
şiirin teknik kısmının farkındayız lakin basamaklar yavaş yavaş çıkılmalı derim.Eleştiri güzel elbet ama taşlar zamanla yerine oturacak bu tecrübeyle sabittir
Kadına bakış açısı güzel ama ben dünkü şiirimde aslında kadına erkeğin bakış açısını tema edindim KALEMİMLE ALAKASIZ BİR ŞİİRDİR BUNU SAYFAMDA SOSYAL AÇIDAN GÖRMEK İSTEDİM.BUNUNLA İLGİLİ UFAK BİR YAZIM OLACAK BU GÜN .
mesela şiirim yaşantımla tezattır ama kalem yazar sa ne gibi sosyal bir çizgi oluşur bunu görmek istedim ki, bunda da başarılı oldum .Açıkçası sevmediğim ve hiç tasnif etmediğim ''olsun'' adlı şiirimle bu şiir arasında bağlantı var gibi. Kadının iki cepheden de görüntüsü ve karşı cinsteki tepkisi .
Gördüm ki edep paha biçilmez ziynet. Mesela o şiirim bir meydan okumaydı kendini bilmez kişiye .Hani o kafadan olanlar için bu tür şiirler sinek ve bal misali anlatabildim mi Yusuf bey ?
Muhafazakar bir yaşantının içinden sıra dışı kalemin yansımasını görmek istedim .. kendi yazdığımı reddeden bir zihniyetim gereklimi nabız yoklamak için ? gerekli örtü mü ? iffettir hakkını veren için örtünmeyen iffetsiz mi asla .. '''Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok. Nice elbiseler gördüm, içinde insan yok''
Örtünme başlı başına muvazene... Kadın benim için Ana ve yar...
Aklıma şair Mehmet Akif Ersoy,( Allah rahmet eylesin.)geldi.
Kim demiş Avrupa insanı medeni. Ne edep var ne haya çırılçıplak bedeni. Medeni olmak açmaksa bedeni Desenize hayvanlar sizden daha medeni..
Başta örtünme bozmaya başlayan ecnebi davasında kazanıyor gibi... Baş örtülü dâr pantolon giyme modası. Bu beyin çürüten İslama ait olmayan şekilde İslam fiil kabilinde İslam dışı giysi tesettür ve türban değildir. Asıl mesele kalbi günahlara örtmek! Bunun fiili örtü... Örtünme farz, tüm dinlerde bu mecburi itiraz edilmez gerçektir.
Kardeşim diyorum, imanlı kişinin yüzüne bak nur yoksa fayda vermez kapanmak, insanı iman güzelleştirir. Örtünmek de onu kötülüklerden korur...
Allah razı olsun. Bu değerli yorum beni gayet mutlu etti.
Güzel olan herşeye duyulan duygudur şiir…
_______________________________Saygı ve selamlar..