KİM NERESİNİ NASIL ANLARSAŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Bu iki bölümlü şiiri dün akşam üzerine doğru sayfama yapıştırmıştım ,fakat baktım yanlış anlamalara sebep oluyor. Biraz dumura uğratarak daha anlaşılır şekle soktum. Bu şekilde beni ve yazdığımı belki daha iyi anlıyacaktır bazı çevreler. Dün aldığım ilk yorumların yansımasına baktığımda benim anlatmak istediğimin alğılanamadığını gördüm ve kaldırmak zorunda kaldım. Kaldırma şeklimin de yanlış anlaşılmaması için daha iyi anlaşılır bir şekli ile yeniden sizlerin yorumlarına sunma gereği duydum. Her zaman fikirlerimin ve düşüncelerimin arkasındayım. Dünkü dörtlükte iki ayrı mesaj vardı fakat her nedense birlikte algılandı ve yorumlanmaya çalışıldı. Halbu ki mesajın birisi dünyaya idi gündeme dair,diğeri ise ülkemdeki yaşanan son gündeme. Gördüm ki anlama zafiyeti yaratmış şairin siyasallaşması. Bu konuda birkaç gün önce bir yazı paylaşmış olmama rağmen malesef okuyan sayısı cok azdı, O yazım okunmadığı için böylesi yorumları almayı da açıkcası bekliyordum. Bu sitede aslında pek alışılmadık olaylar değil bunlar. Aman ha ! sosyal içerikli birşeyler yazma şair. yazıyorsan da benim bir yerlerime dokunma .Aşktan, sevgiden, dostlukdan bahset sadece. O zaman seni çok severim. Ben bildiğim motifleri işlerim, sana yaptırmam zihniyetli yorumlar bunlar.
Biraz uzun oldu fakat bu açıklamaları yapmazsam huzursuz olacağımdan böyle yapmayı uygun gördüm takdir sizlerindir. Saygı ve sevgilerimle. 1. Emperyalist yaklaşımla ülkemize parmak atanlara Bu ülke; Demokratik,Laik ve Sosyal Hukuk ülkesi, Ilımlı İslam değil, Cumhuriyettir yönetimde ilkesi 2. Türban neden üniversiteye giremiyor diyenlere Kesilmişse eğitimde türbanın kargaşa yaratan sesi Sebebi, “Fetullah ve Ahmet Hocanın bölücülük nefesi Cemil YILDIZ 07.06.2008 * Daha da anlaşılmıyorsa ben ne yapayım. Anama niye kimse başın örtük demiyor. |
ŞEHİTLERİN ALLAH ALLH SEDALARIYLA KURTARDIKLARI BU VATANDA ALLAH DÜŞMANLIĞI YAPANLARA
MİLLET İRADESİNİ HİÇE SAYIP GÖZ KAPAYANLARA
BENİM ÜLKEMDE BENİM ÖZ DEĞERLERİME YAN BAKANLARA
.........................................................................................................................
ANLARSIN YAAAA