Hey dildar zannetme ki kalıcan payidar!.. İnşirah iç! kurtuluş muştulayana ümitvar… Estağfurullah! unutmuş isen ol haberdar!.. Abdal Abdal! gezme zemheride, meftun...
Müptela isen bırak tevekküle behemehal... Allah koruya aksi taktirde hüsrana derhal... Gönül istemez ki acınacak hali gel timsal.. Hemdert, meyus olma tek sen mi meftun...
Ne haslete sahipsin figan edersin daima... Eyvallah, yanımda destek veren vicdana... Tüm kara bulutlara bundan sonra elveda... İstiklal İslamda, vatanda, olmazmı meftun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Meftun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Meftun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; Sunulan dizelerle, Gönüllerde doyumsuz bir şiir meydana gelmiş... İlk emir OKU ile başlar… ......................................... Saygı ve selamlar..
Harika olmuş üstadım.Kaleminiz ve kelamınız hiç susmasın.Siz her zaman böyle güzel şiirler yazın bizde zevkle okuyalım.En kalbi selam ve saygılarımı sunarım.
Vatan,Bayrak,Din,Tarih ve Sevgi.. Bütün kutsal değerler üzerine yazanlara selam olsun. Kutlarım Yusuf Kardeşim.Bizden sonra bu sahalar sizin olacak. Durmak yok.Okumak ve yazmaya devam.Selamlarımla...
Sunulan dizelerle, Gönüllerde doyumsuz bir şiir meydana gelmiş...
İlk emir OKU ile başlar…
......................................... Saygı ve selamlar..