(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın içinde hayata dair herşeyin hikmeti ve bereketi yüce rabbimindir. Ol dediği olur, öl dediği ölür, hak yolunda yürüyen doğru yolda menzil alır...... İlahi aşkla sevgiyi fevkalade bir anlatımla kalemine yansıtmışsın, canı gönülden kutluyorum gönül dostumu....... Yüreğinize ve kaleminize sağlık....... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız...........
Güzel bir çalışma olmuş güzel kardeşim mükemmeldi , yalnız birazcık güldüm çünkü sıradışı olmuş harikasın ... kutladım kaleminizi ve yüreğinizi selamlar , saygılar ...
Ertugrul kardesim, ask i yasiyor ve belli gördügü her nesneden ilham aliyor. Gecelerin yasattigi güzel duygularla yazilmis nadide bir siir kutlarim kardesimi...
Kaçmayın uykularım benden lütfen Sonra sabahına gözüm pörtlüyor Yine yazıyorum geceye atfen Kalemin ucunda şiir hortluyor
Şu koca göğe bak yüce mi yüce Zerre kadar yıldız, ay ondan cüce İnsan nasıl âşık olmaz bu güce Müthiş nesneleri evren sırtlıyor
Gâvur malı mı ki; Dağıtın, saçın Hor kullandıysan var senin de suçun Mevla ’nın verdiği şu güzel acun* Sayemizde daha hızlı kartlıyor*
KURTBEYDE BU ŞİİRİ ALIP SAKLIYOR , Güzel kardeş şiiri nasıl yazacağını iyi biliyor , tabiki her türlü övgüyüde fazlasıyla hak ediyor , kalemine kuvvet yüreğine bereket ..var ol güzel kardeş nur ol
Hor kullandıysan var senin de suçun
Mevla ’nın verdiği şu güzel acun*
Sayemizde daha hızlı kartlıyor*
hep çok güzel yazıyorsun yüreğine sağlık saygılar selamlar mehmet kardeşim..