Susmalıyım Seyretmeliyim sabahlamalı gözlerim Gölge gibi geçmeli ayışığında bakışlar Dost bildiğim zamana; Sürgün hasret türküsü her biri.!
Geceyi yutan güneş Bilinmezliğe giden dualar avuçlarda Bana haykırıyor sanki saatler Kimler için ağlıyor bu yağmur gök sinesi kederde Şarjörü tutuk silah namlusu mayınlanmış sözlerde Susmalıyım Yarım kalmış sevdalar adına susmalıyım.!
Seyretmeliyim Geceye vurgun Sevgiye doyumsuz gece kandili yıldızları Düşünceme bağlı Uyanmalı geceler ıhlamur kokulu sokaklarda Deniz mavisine anlatmalıyım Anlatmalıyım suskunluğumda haykırışları.!
Susmalıyım Yok yok Söylemeliyim Titrek sigara dumanında Konuşmalı düşlerimle can bulan geceler Gönül sandığımda gülümsesin nar çiçekleri.!
Ayrılık celladı senin eserin bu yangın Zaman bulut mevsimi Dinliyor yağmur altında bu şehir Bestecisini arar gibi Sokak başlarını inletiyor enkaz notaları.!
Nedendir bilemem Yok..yok Suskunluklarım olan gizli çığlıklarımla Çılgınca bağırmalıyım Ayak izlerde prangalar Ulaşmak için maviye Kırmızıyla perdelenmeden saklı düşler.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nedendir Bilemem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nedendir Bilemem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık usta
Kalemin susmasın
________________________________Selamlar