(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELMEDİN YÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELMEDİN YÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelmeyişinle güneş batıdan doğar, İsrafil sür düdüğünü üfler Dağlar duman olur Maşrıktaki Mağrıbdakini görür be gülüm
BÜTÜN BEKLEYENLER ADINA O HALDE HERŞEY HITAM BULMADAN GEL DİYE YÜREĞİM EŞLİK ETMEK İSTEDİ.TEBRİKLERİMİ VE SAYGILARIMI KABUL BUYURMANIZ DİLEĞİYLE.KALEMİNİZ SUSMASIN.
Gelseydin Tutardı belki dizlerim Dalgalar hırçınlaşmazdı böyle Savrulmazdım dört bir yana Sazımdaki tel can almazdı böyle…
Gelmedin Zamanı deli edip de böyle Anlara sarılıp sımsıkı Kalmazdım dünyadan bîhaber. Ağlattın be yâr… Yaktı gözyaşı dudaklarımı. ******************* ŞİİRİN DUYGU GİRDABINDA KALDIM.ASLINDA BEKLENEN ŞİİR OLARAK GELMİŞ .HARİKAYDI. KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
bütününü ayıramadığım için alıntı yapamadım... kutlarım gönül dizelerinizi... her mısra çok anlamlı ve hüzüne,özleme,sevgiye,içtenliğe dair... GELSEYDİN !... TEBRİKLER.. saygı ve sevgimle... maviler yüreğinize...papatyalar bıraktım sayfanıza..
tebrik ederim yüreğinize sağlık...