Nefsi tutar elinde! menkıbesini okur! Sıkar inletir! bırakırsa yüceltir! Habis, dalkavuk taraf mı? Seçim senin! İsterseniz? Ayaklarınızla ezin!
İslamı yüreklere hak! şiar edinmiş!.. Serilmiş membaından serpilmiş!.. İman İslam bunlar kesin emirmiş!.. Dört mezhepte hûşû hak imiş…
Gelsin iman! nuru aksın kalbe!.. Tevhidi çek! yalnız dil ile!.. Rabbim den aktarır kalbine!.. Kalpler hû ile canlanır aşk ile!..
Artık al seccadeni ! Yapma enaniyet!.. Varmı! başka Rabbin! Yoksa al emniyet!.. Çizilmiş yolda kal! doğru git istikamet!.. Alnında yazılacak izleri! yakın sevkiyat!..
Toplam da ömür yekun hesabı!.. Fiyat da istemez madde kirası!.. Kirasının parası! ister namazı!.. İstemez! gayri, şükür fiilin kazası!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dalkavuk Enaniyet... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dalkavuk Enaniyet... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞAİR DOSTU; Güzel bir şiir okudum ve taktirlerimle kutluyorum… Şiir güzellikler sunar… ............................................ Saygı ve selamlar..
Güzel bir şiir okudum ve taktirlerimle kutluyorum…
Şiir güzellikler sunar…
............................................ Saygı ve selamlar..