(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIFIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIFIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SIFIR OLMAKLA BULUNUR BİR BİR-E PERDEDİR KİBİR YİNE GÜZEL BİR TEBLİĞ,BİR MÜTEFEKKİR "İMAN VE TESLİM MEYELAN-I HAYRA KUVVET VERİR,İSTİĞFAR VE TEVBA MEYALAN-I ŞERRİ KESER " DEMİŞ.TEBRİKLER SELAMLAR..
Güzel bir şiir. Özellikle insanın yoklukla asıl varlığa kavuştuğunu hatrılatan şu dizeler çok ustaca ve bilgece ..Sıfırlan!
Ve ne zaman bir olmaya kalksan Sıfırsın dedi. Huu
Olmak ne çetin bir uğraş E O’nsuz olmaz Nefissiz olacak.. Hani tasavvuftada derler ya; VArlığını Allah yolunda yok etki ki asıl varlığa asıl vücuda kavuşasın. Ve birde şükre atıfta bulunan dizeleriniz Şükür, şükür şükür Ya Rabbi, şükür..
her başlangıç bir ömür her başlangıç bir ömür
şiirin ilk başlarında ömür zekasımı yoksa zeka yaşımı ikilemini çok güzer hatırlatan mısralarınız. Yaşamadan öğrenemiyorsun tam/ ayrı Yaşasan da öğrenemiyorsun bazen/ ayrı..
İnsan yaşadıkça kemale erer yaşlandıkça değil sözünün enfes bir açılımını yapmışsınız.Ayakta alkışlıyorum
BİR-E PERDEDİR KİBİR
YİNE GÜZEL BİR TEBLİĞ,BİR MÜTEFEKKİR "İMAN VE TESLİM MEYELAN-I HAYRA KUVVET VERİR,İSTİĞFAR VE TEVBA MEYALAN-I ŞERRİ KESER " DEMİŞ.TEBRİKLER SELAMLAR..