Eğer bir gün ölürsem hiç kimse ağlamasın, Ölümü vuslat bildim ben de Mevlana gibi. Söyleyin nazlı yare karalar bağlamasın, Düğün saysın o günü can da Mevlana gibi. Gözlerimi kapatıp daldı isem ne mutlu. Allah’a (cc) layık bir kul oldu isem ne mutlu.
Rabbi’me Resulüne kavuşmak kullar için. Hasret ve iştiyaka aşk ile yanmak zor mu? Az mı emek sarf ettik dünyalık yollar için Şu dünyagurbetinden sılaya dönmek zor mu? Amel defterim temiz geldi isem ne mutlu. Allah’a (cc) layık bir kul oldu isem ne mutlu.
Faziletim kemale eriştiyse gideyim, Halim selim bir kalple varsın cismim yok olsun Dualarım amele eriştiyse gideyim, Şu ruhum aydınlıksa varsın ismim yok olsun. Bal veren çiçek gibi soldu isem ne mutlu. Allah’a (cc) layık bir kul oldu isem ne mutlu.
Nefsimizi tezkiye, ettik temizlik için. Hamdık, iman getirdik, şu dünya zahiridir. Kalbimize tasfiye kattık, temizlik için Sonsuzluğu görürüz, sevgimiz ahiridir. Gönlüme o sevgiyi saldı isem ne mutlu. Allah’a (cc) layık bir kul oldu isem ne mutlu.
Baki olanı idrak, şuuruna erdiysem. "Mahşerin dergahında" Hakk’a ulaşsın yolum. Allah’ın huzurunda tefekküre durduysam. Kelimeyi tevhidle, yatıp kalkan bir kulum. Kullarından bir dua aldı isem ne mutlu. Allah’a (cc) layık bir kul oldu isem ne mutlu.
Mehmet Fikret ÜNALAN 05 Aralık 2018 Saat 13.15 Güzelçamlı/Kuşadası/Aydın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vuslat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vuslat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuyalım İlmihali Yazalım Yunus misali Kazanalım her bir kalbi Ol şairlik neyimize -------------------------------- Dertli bir aşık olalım Kalplere ışık tutalım Hakikati anlatalım Susmak bizim neyimize ===================== Okunuşu hoş,manası derin Bu güzel şiiri yazan Ustama En derin sevgi,saygı ve selamlarımla
Baki olanı idrak, şuuruna erdiysem. "Mahşerin dergahında" Hakk’a ulaşsın yolum. Allah’ın huzurunda tefekküre durduysam. Kelimeyi tevhidle, yatıp kalkan bir kulum. Kullarından bir dua aldı isem ne mutlu. Allah’a (cc) layık bir kul oldu isem ne mutlu.
Musiki tadında ve ney eşliğinde harika bir yorum, harika bir şiirdi... Yüreğinize,nefesinize sağlık. Saygıyla...
Çoğu insana tercüme olduğunuza inanıyorum, değerli ağabeyim. Soluksuz okudum ve defalarca okurum da hani. Tüm içtenliğimle kutluyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla, değerli hocam. Ömrünüz çok olsun.
Evet Allah yeter...dileyene, isteyene Kutladım değerli dostumu ve bu güzel eserini Gönlün abat olsun ve de huzurla dolsun, bütün eserlerin ŞAH ve de benzersiz olsun Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Anlaşılmak gibi bir derdimiz vardı. Ne zaman ki kendimizi anlatamadığımızı Fark ettik. İşte o vakit susmalar Dostumuz oldu. ( Hz - Mevlana )
Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur. Düşmem dersin düşersin, Şaşmam dersin şaşarsın. Öldüm der durur, Yine de yaşarsın. " Hz Mevlana.
Bir günah işlediğinde hemen tövbe et. İnsan suya düştüğü için değil, sudan çıkamadığı için boğulur. Hz. Mevlana
Aklın başına geldiğinde Pişman olacağını bir işi sakın yapma. Hz. Mevlana
Nasibinde varsa alırsın karıncadan bike ders. Nasibinde yoksa bütün cihan önüne seriIse sana ters.
İnsan gözden ibarettir aslında, geri kalan cesettir. Göz ise ancak gerçek dostu görendir.
İnsanları iyi tanıyın, her insani fena bilip kötülemeyin, her insanı da iyi bilip övmeyin.
Nice bilginler vardır ki gerçek bilgiden, hakiki irfandan nasipsizdirler. Bu ilim sahipleri, bilgi hafızıdır, bilgi sevgilisi değil.
İnsan dostunun huyunu alır.
Güzel üslupla söz söyleyenleriz; Mesih'in talebesiyiz; nice ölülere tuttuk da can üfürdük biz.
İnsan içki içmekte serbest, ama sarhoş olmakta serbest değildir.
İki parmağının ucunu gözüne koy. Bir şey görebiliyor musun dünyadan? Sen göremiyorsun diye bu alem yok değildir.
Birini seviyorsanız O'nu Allahtan isteyin. Kalpler Allah'ın Elindedir. Hz. Mevlana
İçinde azıcık nur olmayana, dışarıdan verilen öğüt fayda vermez.
Irmak suyunu tümden içmenin imkânı yok ama susuzluğu giderecek kadar içmemenin de imkânı yok.
Bilmeyen ne bilsin seni gamlanma deli gönül, gönülden anlamayana bağlanma deli gönül.
Aşk; topuklarından etine kadar işlemiş bir nasır gibidir. Ya canın acıya acıya adım atacaksın, ya da canını acıta acıta söküp atacaksın. İki yolda da tek bir gerçek olacak; canın çok ama çok acıyacak…
Unutma, sır gibi seversen eğer muradın gerçekleşir çünkü tohum toprağa gizlenirse yeşerir.
Aşk davaya benzer, cefa çekmek de şahide. Şahidin yoksa davayı kazanamazsın ki.
Ömründen nasibin, kendini sevgiliden mesut bulduğun andan ibarettir.
Mevlana’ya sormuşlar “sevgili” nasıl olmalı diye. Sevilecek biri olmadığı zamanlarda bile seni sevmeli. Sarılacak biri olmadığı zamanlarda bile sana sarılmalı, dayanılmaz olduğun zamanlarda bile sana dayanmalı.
Gönül ne tarafı işaret ederse, beş duyu da eteklerini toplayıp o tarafa gider.
Sen çiçek olup etrafa gülücükler saçmaya söz ver. Toprak olup seni başının üstünde taşıyan bulunur.
UNALAN tarafından 12/6/2018 2:14:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Her dizenin sonunda inşallah layık olan kullarının arasında bizlerde varız dedirten muhteşem ötesi güzellikte ve de derin derin okuyucusunu düşündüren enfes bir şiirdi usta kaleminizden okuduğum.Ulvi duygularla yazdığınız ihlaslı yürek sesinizi canı gönülden kutluyorum üstadım.