(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Toprağını sıksan iman akacak... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Toprağını sıksan iman akacak... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; İman gücüyle Şiirin bir damlası bir bütünün, bütün özelliklerini taşır... Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
vatan sevgisiyle yoğrulmuş, ihlaslı yürek sesiydi. Merhum Mehmet Akif'ine; "Şüheda fışkıracak toprağı sıksan şüheda" dizesi geldi aklıma...bu vatan için gözlerini kırpmadan şehadete erenlerin ruhları şad, mekanları cennet olsun. onlar bu toprakları bize vatan yaptılar. tebrikler ve saygılarımla...
Allah razı olsun, mekanları cennet olsun dava vatan olunca Büyük Üstadlarımın yolundan giderken onların gönül hizalarına yaklaşabilmişsek ne mutlu bize... Ruhları şad olsun...
İman gücüyle Şiirin bir damlası bir bütünün, bütün özelliklerini taşır...
Şiir iyiliğin anasıdır…
............................................... Saygı ve selamlar..