oysa aşk ile aşılanan kalp turp gibi mutluluk doğurmalıydı hayata karşı ve illa yatağa düşecekse çift" kişilik olmalıydı
şimdi şiir diye hırka giydiriyoruz ayrılığa tahmin edeceğin gibi o da çok hasta
insan diyorum bir süre sonra levye taşıyor kalbinde dikiz aynasından görüyor aşk kılıklı ayrılığı ki kaza süsü verip çarptığında hazırlıksız yakalanmasın diye kalp kıran haksızlığa
ama böyle olmuyor çok kere zira her aşk çay ısmarlatıyor sevenlere
sanırım yemekler yendi keyifler de yerinde
neredesin Rüveyda çay söyle benden şiiri okuyan her çift" göze..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çift kişi'lik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çift kişi'lik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne istersin Rüveyda sana ne ısmarlayayım. Belli ki yükün ağir. Getir Rüveyda götür Rüveyda. Sana yalancı bir fecr-i kâzıb/ sahici bir fecr-i sadık mı sunayım. Yıldız mı koparayım göklerden. Saçlarına mı takayım Söyle ne yapayım ?
Otur Rüveyda. Bir yeşil çay ısmarla kendine. Hayata bir çelme tak.
"insan diyorum bir süre sonra levye taşıyor kalbinde"
Bu sözün üzerine demi oturmuş mis gibi bir çay çok iyi gider. Ayrıca kırık kalpler derneği kurma niyetine girdim birden. Derneğe katılım şartları ve amacı.. 1-"Kıranı kıracaksın" 2-"ihanet edene, kutuplara kadar yolun var diyeceksin" 3-"Çivinin çiviyi söktüğünü uygulamalı göstereceksin" 4-"Amasyanın bir dağı,olmadı öbür dağı ata sözünü kalbinin üzerine dövme yaptıracaksın" 5-"Hayat bi gün,o'da bu gün,değmezsin şekerim deyip,bol şekerli bir helva yapacaksın" 6-"Gidenin ardından asla su dökmeyeceksin" Çünkü su hayattır,önemlidir yani.. kendin içeceksin.. 7-"Basma kumaşla,ipeğin ayrımını iyi yapacaksın" basmada fistan giyemem amaaan türküsünü bol bol gıda niyetine ruhuna yedireceksin.. 8-en önemli madde de budur LEVYEYİ hep hazırda bulunduracaksın.
Bu şartnameyi kabul eden kırık gönüller derneğimize başvurabilir..:)))
Sevgilerimle can'ım
Dilek USTA tarafından 12/4/2018 2:21:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
sen kapa dükkanı..sermayesiz ortak yaparım ben seni...sen 07:00 - 07:00 non stop çalışırsın ben yan gelip bazen de gelmeyip yatar dururum.. adil bir anlaşma gibisi yoktur:)
çay söyle benden
şiiri okuyan her çift" göze..
ah rüveyda ah, çok seviyorum ben bu ince zeka kalemi, kutlarım bir kez daha, saygıyla