Ölüm kavuşmaktır aslında! kalbinde yanan varsa... Coşar sevgi selleri! Rabbine kavuşmak muratsa... Ölüm! sevgiliye ulaşmaktır! kısa yol mevcutsa... Daim zikret! eğer; istersen sevgiliye kavuşmak...
Kalbte, şırıl şırıl akıyor la ilaha illallah... Allah’tandır! aktarır! kalbe müslüman bi iznillah... Salat eder her tesbihinde! cemaat subhanallah... Allah’ım seni bilen kuluna nasip et kavuşmak...
Hü çeker zikrinde! Allah, dilden kalbe indirir... Kalbini açmış zikre! tüm beden beraber titretir... Allah nidaları sarsada bedeni! dil söyletir... Aşktan pervana gibi oldum! nasip eyle kavuşmak...
Salatullah selamullah şu gönlüm ya Resullallah... İklimime yaz gelmiştir! nemlidir gözler maşallah... Döndüm kıbleye, kabemde önümde! elhamdülillah... Gözümün önünde hacılar , çok isterim kavuşmak...
Kışımdadır! benim dönüş vaktim; geldi biiznillah... Sorgu! sual! ne demek? Bilmem tövbe estağfurullah... Gel beraber hazırlanıp; alalım bilet inşallah... Aşka düşme vaktinde; çok isterim sana kavuşmak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir bilet alayım Ahirete... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir bilet alayım Ahirete... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ederim üstadım dil Allahı kalp ile birlikte zikrederse Ruh ve beden mutlu olur. Her canlı ölümü tadacaktır mühim olan gidilecek olan Ahirete imanlı gitmektir. Selamlar
İmanı elde tutmak çok zordur! Sabun gibidir! Ne yapmak lazım? Ehli sünnet vel cemaat içinde kalıp , korunmak lazım!.sadece namazla olmuyor bir zaman sonra insan yıkılabiliyor! Yüreğine sağlık. Hayırlı sabahlar...
Allahım rahmet eylesin...
Şiir yeni bir yaşamdır…
...........................................Selam ve saygılarla..