Oku! Kuran-ı, açar tümden manayı.. Bilmiyorsan eğer! öğren elif ba’yı... Öğrenen, öğretendir, en hayırlısı!.. Tüm alem okusun kitabı mukaddesi...
Ezberle önce Sure-i Fatihayı... Çünkü kalbidir, okunur makamlı... Üç ayetide muhakkak okunmalı... Farzdır anlamalı kitabı mukaddesi...
İkra, oku! der sana Rabbim! ahdini!.. Okursan kalmazsın cahil! bil Rabbini... Hem okursan! hemde bilirsin haddini.. Kainatın tek hak kitabı mukaddesi..
Bilesin gelmedi Kuran yalnız sana... Kapatıp asmak için yalnız duvara... Unutma! Rabbim gönderdi okumaya... Okuyup uygula, kitabı mukaddesi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oku! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oku! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Taha 2; Biz bu Kuran`ı sana, zahmet çekesin, bedbaht olasın diye indirmedik. 3. Saygıyla ürperene bir hatırlatma/düşündürme/öğüt verme olsun diye indirdik.
Enbiya 10; Yemin olsun, size bir Kitap gönderdik ki, öğüt ve uyarınız/zikriniz/şerefiniz yalnız ondadır. Hâlâ aklınızı çalıştırmayacak mısınız?
Kuranı anlayarak okumak ve onu hayatımıza yansıtmak en büyük vazifemiz, zira Müslüman Kurandan mesuldür
Kardeşim dua et inşallah, tam yorumu sizin yorumu açtım Taha okurken taha süresi başladı telefonumda dinlerken bu da Rabbim gösteriyor ki doğru yoldayız elhamdülillah... Tevefuk rabbim den bize okumak düşer, dua edin inşallah...
Söz vardır duyanlar irkilir kaçar Söz vardır kalplere daim nur saçar Söz vardır hakikat kapısın açar Hakka davet eder kulları bir söz -------------------------------- Sayfaya düşen bu güzel şiiri Ve bu güzel şiiri yazan usta şairi Taebrik ediyorum.
Kıymetli ÜSTADIM Kaleminiz susmasın Her daim hakikati yazsın
Cenabı Hak'ta Kuranı Kerimde; "Yaratan Rabbinin adıyla oku!.." buyuruyor... Okumak ve okuduğumuzu hayatımızda tatbik edebilmek dileği ile selam ve saygılar...
Duygular sonsuza dek mutlu olsun...
Şiir yeni bir yaşamdır…
...........................................Selam ve saygılarla..