Hasretine; cümle cismimle teslim olmuşum, Göğsümü parçalayanlar var; şakkı maşukum… Tekbirlerin yükselir göklere ben şuhudum... Çayında demlenir yarimin serdarı Mustafa’m...
İsmi aşk tadında gelir teşrif eder halkaya… Nazik vücudu hissettirir; isteyen masuna’ya… Fahri aleme ışık olmuş; gösterir kendini arzuya Kan akar gözlerden sensiz kaldık Mustafa’m…
Alkışları kör gözüne çalmışım zayıf nefsimin... Şekva etmem şeyden! Kör eden nas halimin... Sadece derdimdir! fikir, yanarsa derdimin... Neşet vecizeler gelir istersem Mustafa’m
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muhammet Mustafam...s.a.v şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muhammet Mustafam...s.a.v şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilge Kişi; Çok güzel ve duygusal bir şiir okudum, yüreğinize sağlık… Şiir yeni bir yaşamdır… ...........................................Selam ve saygılarla..
Alkışları kör gözüne çalmışım zayıf nefsimin... Şekva etmem şeyden! Kör eden nas halimin... Sadece derdimdir! fikir, yanarsa derdimin... Neşet vecizeler gelir istersem Mustafa’m manevi atmosferi bizlere yaşatan harika bir şiirdi manevi haz veren değerli şiirinizi beğenerek okudum nice başarılı şiirlere selam ve dua ile
Alkışları kör gözüne çalmışım zayıf nefsimin... Şekva etmem şeyden! Kör eden nas halimin... Sadece derdimdir! fikir, yanarsa derdimin... Neşet vecizeler gelir istersem Mustafa’m
Başlığından da anlaşıldığı üzre '' Mustafam...s.a.v'' Adına münhasır. Harika dizelerdi... Gönüden tebriklerimle. Saygımla...
Her daim onu yazmak ister gönül! Buna ne kâğıt yeter nede mürekkebi... Allah güç kuvvet verdikçe yazmak gönül ister... Allah razı olsun değerli dost kalemim...
Çok güzel ve duygusal bir şiir okudum, yüreğinize sağlık…
Şiir yeni bir yaşamdır…
...........................................Selam ve saygılarla..