Devamlı Rabbime şükrederim; elhamdülillah... Virane kalsada bedenim yârim’e; maşallah... Canım bu kale gibi hayatım feda ;inşallah... Yoluna ben hem yâri’m hem de yâren’im, Eyvallah...
Ah demem! merhemini şu kalbime nasıl sürmem... Hem sultanımın yüzüne söyle; ben nasıl bakmam ... Hem aşkım hem nebim’dir; nasıl ona kalbim yakmam... Her daim zikirler dergahta beraber; Eyvallah...
Yanıyorum, dök çayı! Halil çavuş; yoksa sönmez... Dergahımda yanar şu beden;kimse nazar etmez... Sorulara diz çöker, dinler hocamı, bu yetmez... Çalındı yüreğim ben yanında yandım;Eyvallah...
Abdurrahim okur ben de başkasını dinlemem... Yüreğimin ataşını başkasına söndürmem... Gönülleri demli sofiler çay doldurur içmem... Hep aşıklar yanmışlar, başımın tacı Eyvallah...
Hizmetinde olmak şereflidir, nasipse hürmet... Bulunur çokça insanlar , hem içmemişler şerbet... Kaynağı imandır dergahımın, Rabbim ver cennet... Ocağında derman bulmak istiyorsan Eyvallah...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönülleri demli sofiler.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönülleri demli sofiler.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönülden gelen inci gibi dizilmiş dizeler…
Şiir yüce bir duygu...
....................................Saygı ve selamlar.