Yirmibirinci asır bize hiçte iyi gelmedi Her yer bilgisayar, gerek varmı kaleme Sonunda avrupa bizi kendine benzetti İş veren yok marifeti, olmayan kelleye Geçti borun pazarı sür eşeğini niğdeye.
Bizler zamanla yarışırken, olanlar oldu Örf adetten bi-haber bağlarımız koptu Fakire sürünmek farz,zengin bulur yolu Kalpler kara kutu yermi kalmış sevgiye Geçti borun pazarı sür eşeğini niğdeye.
Hiç görmedim kendimi irenm bağında Yükselişe geçen dönüp bakmaz ardına Kimi sarayda yaşar, kimi gecekonduda Bize sus payı verenler,yol gösterir tilkiye Geçti borun pazarı sür eşeğini niğdeye.
Olmayan harcadık, kartın göründü dibi Gel aslanım koçum, bankalar bilir işini Kăr yarışı kızışmış, nerden bilsin halini Düz yol dururken gerek varmıydı eğriye Geçti borun pazarı sür eşeğini niğdeye.
Büyük büyüklük taslar,küçük dişini sıkar Dost akrabayı sorma, biribirinden kaçar Öylesine bir gösteriş var eskimeden atar Şiştikçe şişiyorlar yazık değilmi miğdeye Geçti borun pazarı sür eşeğini niğdeye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
21.asır... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
21.asır... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.