oysa hayale bile sığmayan cennetler hep çocuktu çocuktu, cennet hazinelerinin nur kırıntıları
*
hep çocuktu dağların ,kırların çiçekleri gecesi gündüzüyle, mevsimleriyle, renkleriyle bir gelincik tarlası yan yana ormandaki ağaçlar kadar yağmurlar, vahalar kadar.
*
geceler ,ilk defa böyle hazin tınlıyor boş bakışlı çocukların dudaklarından dökülüyor gökte kaç yıldız , ırmaklara bırakılmış kaç ay .
*
kaç kez yerle gök çarpışıyor ummanlar taşıyor, bulutlar köpürüyor ne kadar öfke varsa coşmuş, her zerresi bir çocuğun zihninde .
*
bir yıldız daha kaydı alelacele gökte kıvılcımlar fışkırarak , koşarak zehirli dumanlı, ateşlere koşuyordu deli deli ,tutulamıyordu çocuk. sürüklenerek, içi ateş dolu yarınlara.
*
artık ne kaf dağına çıkarabileceği bir hayali var ne de körpe bedenine katabileceği bir hikaye her nefesi bir acı, her kalp sızısı bir ölüm ölümçocukların olduğu yerde .
*
med-cezirlerin etkisinde çocuk , alabildiğince deli yangınlar her zerresine sirayet etmiş .
her şeyin bir bedeli var… duygular kaybedilebilir, inanç kaybedilebilir, zaman kaybedilebilir, sevgi kaybedilebilir… çocukluk , sanılanın aksine hep kaybetmektir .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.