(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER ŞİİR ULAŞIR SAHİBİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER ŞİİR ULAŞIR SAHİBİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir dilek geçirirsin içinden O dilek niyetin olup dökülür dizelere Her harfini süsler nakış gibi işleyip Avuçlarından salıverirsin gökyüzüne Ve ardından bakarken bilirsin ki Her harfin gideceği yer belli
Ne güzel bir şiirdi böyle tebrikler şairem Sevgilerimle...
CANAN HANIM HARİKA BİR ŞİİR .GECELER YALNIZLARIN YOLDAŞIDIR.ŞİİRLER DE SEVDANIN YALNIZLIK ÇIKMAZINDA SEVENLERE EŞLİK EDEN ŞİİRLERDİR.GÖKYÜZÜNE SAILI KALAN HER BİR PARLAK YILDIZ SEVEN BİR KALBİ TEMSİL EDER. SEVENLER YAN YANA SEVİLENLERLE EL ELE GÖKYÜZÜNDE BİRLEŞİR.
Anlam dolu harika dizelerdi Aşk dolu gönül sesinin mısralarda hayat bulması gibi kutlarım Hikayesi de çok etkiliydi Emeğinize yüreğinize sağlık Selamlar saygılar efendim....
Evet kısa ve öz ve her şiir bir yürekten kopa gelir bir insan bir dünya, evrenden bir parça bulur herkes kendine bir parça yüreğine sağlık Canan dost- kutlarım...