(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiden ve güzel duygulardan yana kaleminiz ve o güzel duyarlı yüreğiniz hiç incinmesin böyle güzel eserleri bizlere sunduğun için doyulmaz bir paylaşım yürekten alkışlıyorum sen sevgili kardeşimi kutlarım başarılarınızın devamını dilerim
Harika olmuş üstadım.Kaleminiz ve yürek sesiniz hiç susmasın.Siz hep böyle güzel şiirler yazın bizde zevkle okuyalım.En kalbi selam ve saygılarımı sunarım.
Ne kadar ders verici ve gerçekleri anlatan şiirler aslında bunlar. Geç-ti...Her şey geçiyor tıpkı bizim bu dünyadan geçip gittiğimiz gibi. Zaman geçiyor ve bunu hiç bir insanın durdurmaya gücü yetmez. İlerleyen teknoloji ile bir çok şeye çare bulunuyor ama zamana ve ölüme çare hiç bir zaman mümkün değil. Allah'ın kudreti ve büyüklüğü buradan bile belli. Dünya koşturmasına dalıyoruz ve ahireti bir köşede unutuyoruz veya erteliyoruz. Oysa bu dünyada iken ahiret hayatı için de hazırlık yapmak gerek. Ne zaman öleceğimizi bilmiyoruz çünkü. ... '' İnsanlardan öyle kimseler vardır ki, “Rabbimiz! Bize (nasibimizi) dünyada ver” derler; böyle kimseler için Ahirette bir nasip yoktur. Onlardan öyle kimseler de vardır ki, “Rabbimiz! Bize dünyada da iyilik, Ahirette de iyilik ver ve bizi ateş azabından muhafaza eyle” derler. İşte onlara, kazandıklarından bir nasip vardır. Allah hesabı çabuk görendir”. (Bakara, 200, 202) ...
Bahattin bey emeğinize sağlık, değerli bir şiirdi. Saygı ve selamlarım ile
Bahattiin KARAKOÇ’A Allah’tan rahmet diliyorum…
Huzur şiirdedir…
_______________________________Saygı ve selamlar..