Onlarında umutları vardı Onbeşbinbeşyüzbeşbinbeş yıl önceden Kayıp kıtanın çocuklarıydı Türkün soyuymuş mudan çıka gelen.
İlk türkler germiş at üstünde yayı Beşbinbeşyüzbeşlerden Duramazmış bır yerde kaynadımı kanı Soy ağacı bulunur türklerden.
Çeltik atarlarmış sayılı değilken günler Daha azmış beşi geçmemiş muların soyu Kelle koltukta yaşarmış eskiler Yurt olmuş bir çok kez türklere anadolu.
İleri medeniyetler olmalı milyon yıl önce Yok olmuş dünya defalarca Yeni baştan çoğalmış mikrop türeyince En son mezar olmuş dinezorlara.
Zamanda kanıt arayan katmana baksın Yanıyorken dünya, buz tuttu sonra Şüphe yok ki gücü büyüktür Mevlanın) Beşmilyaryılları uç uca bağlanınca.
Geldiğin yere kayblup gitsen İnsan neslınden önce farklı varlıklar Mevlanın gücünü bir hissetsen Gokyüzünü inletmezmi çığlıklaŕ.
Yakındır bombalar işe yaramayacak Zaman sinyal zamanı iyi biline Devletler silahları gömecek yer arayacak Bir sinyalle batacağız yerin dibıne.
Yapay zekaya beladır güç yetermi Söz dinlemez bir gün insana döner Robotlar çağındayız herkeze hizmetçi Metalden yaratığa boynunu büker.
İşte böyle olacak dünyanın hali Marsa göç edilirdi atmosfer olsa Sonuçta her canlının canı kıymetli Yeni gezegenler bulmalı yoksa.
Bu gidişle uvuzlarımız yapay olacak Boynumuzda çif yatak odan bile izlenir Fabrikalar gecegündüz çalışacak Insanoğlu robotlarla yarışcak kimbilir.
Çok uzakta olsada dünya dışı yaşam Kimbilir ışık hızı geçiilir ışınlanır gibi Garabet alametine benzer bu poğram Yarı ınsan yarı robot ne erkek ne dışi.
Mu dan geldik, yu ya gidiyoruz Sıfırkeresıfırdır zaman kavramı yok İrem bahçeleri kurudu çoktan biliyoruz Bindebiri yazılmadı mevzular çok...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mu.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mu.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; Albenili kelimelerle süslenen Şiirin duygularla şahane dans gösterisi... Kız çocuklarımızı okutalım… ......................................... Saygı ve selamlar..
Albenili kelimelerle süslenen Şiirin duygularla şahane dans gösterisi...
Kız çocuklarımızı okutalım…
......................................... Saygı ve selamlar..