(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....6 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....6 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
silinmiş, dönmüş, dolaşmiş ve tekrar gelmiş yerini bulmuş..
'şiirleri silip tekrar ekleyince yeni bir heyecan mi geliyor' diye düşünmeden edemedim..yanliş anlamayin ama bunu son günlerde cok yapana rastliyorum.. elbette vardir bir sebebi izahi..
Şu Hatçe teyzeye bir haller olmuş Duyduk ki yüklü bir mirasa konmuş Üç günde bambaşka birisi olmuş Dili de uydurmuş en son modaya
Beş sene öncesi öldü kocası Kıt kanaat tüter idi bacası Şimdi tırnağında renk renk ojesi Eli de uydurmuş en son modaya
İnsan ellisinde hiç kot giyer mi ? Kot neyse de , sıkı ve kıt giyer mi ? Deriye , miniye meyil eder mi ? Çulu da uydurmuş en son modaya *****************************************tebrikler***başarılar***süper olmuş Haççe teyzeler çok bizim illerde Türküleri çalar her gün dillerde Fıkır fıkır kaynar durmaz ellerde Hali de uydurmuş en son modaya...
Şu Hatçe teyzeye bir haller olmuş Duyduk ki yüklü bir mirasa konmuş Üç günde bambaşka birisi olmuş Dili de uydurmuş en son modaya Olmayap olmayıp aniden gelen para yaşlıda olsa genç te olsa kendi kimliğinden başka biri yapar bazı insanları .Hatçe teyze de bunlardan biriymiş demekki Tebrikler
HATÇE TEYZE AZ DAHA GENÇ OLSAYDI YAZACAĞIN ŞİİR EN AZ BİR AY SÜRERDİ GİBİ....BU YAŞTA BÖYLEYSE GENÇ OLSA SEN DÜŞÜN..ÇOK TATLI BİR MİZAH OLMUŞ..TEBRİK EDİYORUM...ALLAHA EMANET ETTİM ÜSTADIM...