(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....5 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....5 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçse de başa bir zatı muhteşem Geri gelse eski heybet , ihtişam Reva mıdır bize zillette yaşam Anlı şanlı yıllar ; size ne oldu? ************************************Duyarlı yüreklere selam olsun*** BAŞARILAR DAİM OLSUN İNŞ.
Geçse de başa bir zatı muhteşem Geri gelse eski heybet , ihtişam Reva mıdır bize zillette yaşam Anlı şanlı yıllar ; size ne oldu?
Özlem duyduğunuz geçmişi her vatan sever arıyor amma bulmak ne mümkün ne oldular nedenler belli ama giderecek güç yoktur.Yandık,döndük,hastayız, güçsüsüz, deyip bağırıyoruz kendimize güvenimiz yok birilerinin bizi kurtarmasını bekliyoruz boyna tekme yiyoruz.Düşmandan dost olur mu kendi kendinin dostu olacaksın milletçe, top yekun kuvvet öyle doğar.Birbirimizi boğazlamaya çalışırsak daha çok ararız geçmişi.
Mükemmel üstü bir şiirdi okuduğum üstadım.Gönül özler o güzel zamanları. *************TEBRİKLERİM VE SAYGILARIMLA*************
''Tuna boylarında sıra serviler, Tan yeri estikçe sessiz ağlarmış, Gül bahçelerinde baykuşlar öter, Şu viranelikler eski bağlarmış.
Namazgâh bir otluk kalmamış taşı; Çeşmelerden akan kanlı gözyaşı, Orada bir güzel var, çatılmış kaşı, Ak alnına kara çatkı bağlarmış.
Kırık minarelerden duyulmaz ezan, Hep ocaklar sönmüş, devrilmiş kazan, Bir inilti duydum, sandım bir ozan, Sesime ses veren karlı dağlarmış.
Söğüt dallarında hasta serçeler, Eski akın destanını heceler, Tuna ağlıyormuş bazı geceler, Göğsünde kefensiz şehitler varmış.
Bozulan bağların üzümleri acı, Asi köle kesmiş eski haracı, Yine yedi kral giymişler tâcı, Şahin yuvasını kargalar sarmış.
Haydi eski ozan, al sazı ele, Düşmanlar içine düşsün velvele De ki; "Hor bakmayın bu durgun sele, O, yetmiş bir kavme akın çıkarmış." ...........................Fuad KÖPRÜLÜ
Geçse de başa bir zatı muhteşem
Geri gelse eski heybet , ihtişam
Reva mıdır bize zillette yaşam
Anlı şanlı yıllar ; size ne oldu?
************************************Duyarlı yüreklere selam olsun***
BAŞARILAR DAİM OLSUN İNŞ.