Böyle degildi bu gurbet ben geldiğimde Öylesine yapmacıklı değildi insanları Işıklı değildi dükkanlar, magazalar böyle Tanırdık birbirimizi tenha idi sokakları.
Yoksa hiç dururmuydum bu şehirde Döner giderdim belki bende köyüme Aldanmışım kalmışım kıyıda köşede Gözüm yoktur verseler şu konakları.
Bu sehir çıkmaz sokak buralar buzdan Bir şey kalmadı içimde bahardan yazdan Yeşile hasretim bıkmışım artık taştan Benide götür mavi tren sevmedim buraları.
Hiç bülbülü yok buranın kekliğıde yok Martilarların dilinden hiç haberim yok Korna sesi çalıyor beynimde en çok Milyonların içinde zordur saklanması.
Anıt mezar gibiyim yaşadığım yalan Uçup gitti önümden yok elımde kalan Zorla harcanırmı böyle kıymetli zaman Canım öyle yanıyor kolaymı anlatması.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Böyle değildi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Böyle değildi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Gönüllerde yaşayan şiirlerde ve sizde sağlıklı ömürler dilerim… Şiir güzellikler sunar… ............................................ Saygı ve selamlar..
Gönüllerde yaşayan şiirlerde ve sizde sağlıklı ömürler dilerim…
Şiir güzellikler sunar…
............................................ Saygı ve selamlar..