Ruhunu besle. Besle ki, huzurla yaşayasın. Mesela! Yeşile, bakacaksın. Hele maviyi, hiç göz ardı etmeyeceksin. Baktıkça yeşile maviye hatta resimlerden bile huzur bulursun.
&&
Ve bir de! Çiçeklerin olsun baktığın. Çeşit çeşit resimlerin olsun, duvarlara astığın. Baktıkça sen, derdini tasanı unutursun. Hayatına zevk ve neşe katardır, çiçeklerin resimlerin.
&&
Sizleri bilemem ben! Benim gönlüm yeşille maviyle beslenirdir. Huzur verirdir her baktığımda bunlara. Ruhumu beslerdir. Rüyalarımı süslerdir. Sanki ruhuma kazınmış gibidir yeşilin mavinin tonları Onlarsız huzursuz demektir gönlüm. Sizinkini bilemem amma! Bir sevdadır bende, yeşilmavi ve bakılacak resimler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeşil mavi ve resimler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeşil mavi ve resimler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel olan herşeye duyulan duygudur şiir…
Bahattiin KARAOÇ’A rahmet diliyorum…
Huzur şiirdedir…
_______________________________Saygı ve selamlar..