(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYBOLAN SİYAHLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYBOLAN SİYAHLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlığa uzatarak ellerimi, Tutup savurdum en siyahını. Attım denizlere. Biraz maviden, Biraz beyazdan aldım avuçlarıma. Hem gökyüzü oldum,hem de, okyanus. Ruhumu aydınlatan ışığımla, Tutunduğum bu son umut. Ve yüreğim bağırıyordu çığlık çığlığa,, Bırakma lütfen,sıkı tut... ........... Ve ebem kuşağı renkleriyle Koydum tuali önüme Mutluluğun resmini çiziyorum şimdilerde Tabiki Fırçamla Biraz siyahtan da alıyorum Siyahta güzeldir bakabilirsen Hep İlk bahar değil ya mutluluk Arada Hazan mevsimi de var Yapraklar düşse de daldan Ölümü acıyı hatırlatsa da Sarı, kırmızı, yeşil Tüm sıcak renkler onda toplanmış Hayatta böyle bir şey Değil mi zaten Biliyor musun Sarmaşık bir kuru ağaç dalını öyle sarar ki Bırakmaz bir ömür Ölünceye dek İster dilek tut İstar bir dalı Ama her canlı da Mutlaka olmalıdır umut....
Merhaba değerli kalem Kutladım yazan yüreğini ve eserini Gönlüne, ömrüne bereket Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Kalemin susmasın
________________________Selamlar