Her elde bir telefon, hep bakıp duruyoruz, Konuşmayı unuttuk, sanki bağlı dilimiz. Toplumdan uzaklaşıp, bir dünya kuruyoruz, Bu gidiş, gidiş değil; ne olacak halimiz?
Bu “Akıllı telefon” aklımızı da almış. Akıl baştan gidince bak bakalım ne kalmış? Herkes kendi içine, iç dünyasına dalmış, Kafayı yiyeceğiz, iyi değil halimiz.
Telefonu görünce oluyoruz pür neşe! Telefon tutkunuyuz yedisinden yetmişe. Yeni model alınca gezeriz şişe, şişe. Bu telefon olmasa, ne olurdu halimiz?..
Hayal perdesi ekran, sanal bir dünyadayız, Gerçeklerden uzakta tatlı bir rüyadayız, Ayak basmıyor yere, devamlı havadayız, Telefonlar olmasa, ne olurdu halimiz?..
Teknoloji de lazım, elbet kullanacağız, Sabah, akşam ekrana bakıp durmayacağız, Daha da önemlisi; okuyup, yazacağız, Hiç telefon olmasa ne olurdu halimiz?..
Kullandığım telefon belki en akılsızı! Marifeti yok ama; bana yetiyor hızı, “Beni değiştir!” diye, bazen çıkıyor yazı, Telefon bulunmasa ne olurdu halimiz?..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKLIMIZI ALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKLIMIZI ALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklı teslim edince başkasına artık bir yabancılaşma kalır yan yana görmez kimse kimseyi yene de gerekli bir araç aşırıya kaçmadan yerli yerinde kulanınca kutlarım...
Yorumunuzun duygulara yakışır biçimde olması gurur verici…
Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz...