kördüğüm bu can sıkıntısı bildiğin gibi değil tunçtan örülü bir yumruk dört duvarlara kırık aynalara sor yürek hıçkırığı akıl çarpıntısı boşlukta sallanan yıldız ölüsü
uzanmış yatıyor saçlarımda hüzün buğusu odam kuru gazel gürültüsü az kaldı dökülür son yaprakta paslı tozlu raflara tutunmuş parmak izleri gibi hayal-siz-liğim ilk düşen yağmurla silinecek
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIZLANMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIZLANMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçi dışı bir olup, güzel gören, güzel düşünen kim varsa, keşke hüzün sağanaklarına maruz kalmasalar, dertlenmeseler, üzülmeseler. Bu tür insanlar keşke kalbinin akseden aydınlığına mukabil bir hayat yaşasalar. Gözleri sevinçli, şiirleri neşeli olsa. Keşke kendim gibi bildiğim insanlar hiç üzülmeseler. Şiirinizi okuyunca içimde ilk yukarıda yazdığım kelimeleri hissettim. Şiire gelince; bir insanı bi kuş gibi öttürüyorsa okudukları, o eser, eserdir artık. Tebrik ve saygılarımla sayın şairim. Sağlıcakla kalınız. Harika bir şiir yine kaleminizden dökülen, vesselam...
keşke...dedim bende şairim keşke...hayat hep güzelliklerle gelse hüzün çeşmeleri hiç akmasa ve ellerimiz hep mutluluk koksa... ama hayatın gerçekleri hep farklı çok teşekkür ederim bu güzel içten samimi yoruma ne güzel bir yüreğiniz var ne mutlu bize... hep sevgim le selamlar
Duygu yüklü şiirleri sunan yüreginizi taktirlerimle beğendim ve Tebrik ederim... Kaleminize ve ŞİİRİNİZE coşkular sunarım… ........................................................................ Saygı ve selamlar..
Şiir insanın yaşam kaynağıdır…
Şiirde güzellikler görülmekte…
Kutlarım…
..................................... Saygı ve selamlar..