(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KADIN UYANIR İÇİMDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KADIN UYANIR İÇİMDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir için bir bayan arkadaşımız bilmece gibi demiş,haksız değil ama şairin burda hakkını vermemiz lazım.Nasıl bir zekaya sahip olduğunu görünce amatör de olsa şiirden soğudum,kelimelerle oynamak onları anlamsızlıklarından anlam yaratmak ve bunu az da olsa bir kaç sözcükle daha fazla anlamlar yüklemek işte bu şair zekası ve şairimi tebrik ediyorum
bir kadın uyanır uyuyan içimde içim uyanır kadın uyur içimde
bir uyku uyanır içimde uyku kadında uyanır kadın içimde
yılmaz YANARDAĞ ............................. ne mukaddes bir kadınmış ............................ ŞAİRE BU BU GÜZEL DİZELERİ YAZDIRIYOR hem uyuyor,hem uyutuyor valla:) hem uyanıyor ,hemde uyandırıyor.. ............................ şiirleri yazarken; çırpınan yüreğin,hiç susumasın yazan kalemin... yüreğindeki derinliklere...insin şiir ve sevgiyle... bir demet papatya size... sevgili şairim
kaçak gelin tarafından 5/31/2008 12:17:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her insanın bir düşündüğü bir sevdiği vardır mutlaka... Fakat kiminin sadece hayalindedir, varlık olarak değildir, sadece düşlerinde yaşattığı bir sevgili. Düşüncelere daldığında, yüreğinde birini hep yaşatır. Kavuşmak imkansız olsa bile. Hüznü onunla yaşar, sevinci onunla yaşar. Uyanıkken ve uyuduğunda rüyalarında onu yaşatır. Pembe rüyalar olsa gerek.
Kısa fakat anlam olarak büyük olan bir şiir okuduğumu düşünüyorum. Anladıklarım ise benim açımdan. Şiirin anlamı okuyana göre belki değişir. Şair belki farklı birşey anlatmak istese bile... Çok güzeldi tebrikler...
Uykudayken kadın , için de uyanır . İçin uyurken bu sefer kadın uyur .. Uyku bu sefer uyanır .. Bakar mısınız tersliğe bu sefer de , kadın uyumasın mı ..! Hay Allah .. Sizi gidi uykucular .. Körebe mi oynuyorsunuz. Hacı yatmaz mısınız ..
İşin içinden çıkamadım .. Tavuk mu yumurtadan çıkar , yumurta mı tavuktan.. Üüüüf! Yoruldum vallahi . Ne haliniz vaesa görün.. Bana ne .. Allah Allah...
valla ben çözmeye çalışırken bilmece gibi bu şiiri gülme krizine tutuldum...üç dört kere okuduktan sonra çaktım davayı...nihayet yani...yuh bana..! çok güzeldi...çok düşündürdü...ve de çok anlamlıydı...yüreğinize sağlık...............saygılarımla...................