Okuduğunuz şiir 28.8.2018 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
" çok fazla gecikmeden "
Sen gel gelemiyorum, gel deyip sayıklarsın Şafaklar atmadan gel, çok fazla gecikmeden Kirli sakallarımda kıvrılıp uyuklarsın Uykuya yatmadan gel, çok fazla gecikmeden
Geleceksen son kez gel aşkla yanıp, pişince Aldırma, hatıralar yaraları deşince Gönlümde yerin hazır şek’siz olsun düşünce Şüpheyi katmadan gel, çok fazla gecikmeden
Hangi mevsim denk gelse buz tutarak, kışladım Gösterilen her yönü şeytan diye taşladım Denizin ortasında su almaya başladım Dibine batmadan gel, çok fazla gecikmeden
Yıldızları peşine takıp kolunda ay’la Toprak kokusuna gel, kardan beyaz bir tay’la Bakarsın öfkelenir aslı, şirin ve leyla Yakanı tutmadan gel, çok fazla gecikmeden
Farkındasın hüznümüz geziyor dere, tepe Aşk harici ne varsa topla bırak bir çöpe Geç kalırsan belki de celladım çeker ipe Üç ağaç çatmadan gel, çok fazla gecikmeden
Karar ver, bekliyorum gelmez isen öleyim Takatim kalırsa söz neyim varsa böleyim Canımın kıymeti yok farzet ucuz köleyim Bir zalim satmadan gel, çok fazla gecikmeden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
" çok fazla gecikmeden " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
" çok fazla gecikmeden " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Yüce duygularınız kutlu ve mutlu olsun… Şiir karın doyurmaz ama gönül doyurur… .................................................... Saygı ve selamlar..
Edebiyatdefteri sitesinde yillar yili sahit oldugum bazi seylerin birikmisligi ile bugün günün siiri seçilen bu güzel siirin sayfasina, olur olmaz sitemdolu seyler yazmistim, yazdiklarim arasinda siirin sahibini de tanimadan etmeden olaya müdahil etmistim. Ben Uytun rumuzlu abiye haksizlik etmisim, kendisi ile böyle bir hayirda ser var, serde hayir vardir derler misali, ilginç bir sekilde tanismis olmaya sasirmakla beraber, tanismis olmanin da mutlulugunu yasiyorum.
Günün siiri güzel bir siir, muhtesem olmasa da, Edebiyatdefteri'ne çok bile diyebiliyorum, bu sitede çok ilginç sair geçinenler var.
Bazı şairler övgüye gerek bile duymaz Çünkü yazdıkları ŞİİR' dir Ve meyve veren ağaç taşlanır!!! Güne düşen ve yerini hakeden güzelligi kutluyorum Şiirle hep...
bu sitede kalıyorsam, site gerçekten bana dost oluyorsa kimliğini, kişiliğini bilmeden şiire emek vererek şiir yazanlar sayesindedir. bir uytun mu kazandık, bir uytun mu bizi kazandı? cevabı ne olursa olsun neticesi güzel. eyvallah....
YAZGI_24 tarafından 8/29/2018 11:48:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Geleceksen hemen gel. Sabahı bile bekleme demiş şair hem de çığlık çığlığa GELMEZSE YAZIK olur.Beklemeye ,özlemeye değerse beklenen daha çok şiir yazdırır bence.Güne taşınan güzelliği alkışlıyorum
"Kirli sakallarımda kıvrılıp uyuklarsın" "Gösterilen her yönü şeytan diye taşladım" "Geç kalırsan belki de celladım çeker ipe" "Canımın kıymeti yok farzet ucuz köleyim"
Arkadaş maşallah ne duygu bu böyle imrendim dizelere :)
Sevgiliye gel değip durmuş şiirsel çağrıda ...
İnşallah gelir ...
Güne şiire mi şiir güne mi düşer bilemem ama gün bu şiirde küsûflaşmış...
Yüce duygularınız kutlu ve mutlu olsun…
Şiir karın doyurmaz ama gönül doyurur…
.................................................... Saygı ve selamlar..