(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tuz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tuz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidiyorsun ya! Sanki bir yaprak düştü dalından Sahipsiz, yorgun ve savunmasız Gidiyorsun ya! Ölümler yağıyor damla damla Kanıyorum __________________Islanıyorum…
Ayazdayken tenim Sana yanıyor sensizliğim Alev alev yükseliyor sefilliğim Girdap diplerindeki hücremden. Kokunu arıyorum tendeki terden Tadıyorum _________________Bulamıyorum…
Bir çarşaf gibi geriliyor sensizlik Döşeğim buz gibi, zemheri Sesini alıyorum Gecenin derinliğinden Sensizliğime seriyorum Üşüyorum _________________Isınamıyorum…
Ağlıyorsun Ve sürülüyorsun azatlığıma Bense gözyaşların ile teyemmümdeyim Hazırlıyorum kendimi azaplığıma Özlemlerim secdede gözü kapalı Sıfırlanıyorum ________________Kalkamıyorum…
Serpil üzerime Gözyaşların ile Teyemmüm ediyorum... _______________Seni İstiyorum...
İstekler, dualar.. Göz farkına varıyor, akıttığı her damla yaşın değerini. Tuz tadı dudaklarda. Ve dudaklar; Böyle anlarda öpüşlerin tatlı tadını.. Akla gelen, akla ziyan yaban yalnızlıklar. Sırtına vurulmuş, taşınması zor ayrılıklar. Altın değerinde böylesi anlarda, payına düşen amorti sevinçler, sakız tadında düşler..