son zamanlarda çok güzelim dünya yansa zerre um’rumda değil birazdan romantik komedi seyredip bolca patlamış mısır yiyeceğim yanında da içeriz bi’şeyler artık tutmayın beni işim gücüm var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Romantik komedi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Romantik komedi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri okuyarak çok Beğendim… Tebrik ederim ve yürekten kutlarım… Şiir sevilsin, şiir okunsun, şiir yazılsın… .................................................... Saygı ve selamlar..
son zamanlarda çok güzelim dünya yansa zerre um’rumda değil birazdan romantik komedi seyredip bolca patlamış mısır yiyeceğim yanında da içeriz bi’şeyler artık tutmayın beni işim gücüm var...
................. Param var pulum var Yatım var, katım var Çiftliğim var atım var Bi sevgi, sevda yok İlan vermeye gerek yok Zenginim ya o gelir .....................
Efendim Her zaman ki gibi fevkaladenin fevkin de Güzeldi "GECE GECE İÇİNCE "KENDİMİZDEN GEÇİNCE"
Ferdi TAYFUR dşiyor ki
"Durdurun dünyayı başım dönüyor Felek halimize gülecek gibi Sökün şu kalbimi alın yerinden Gönül sevgiliden çekecek gibi
Bir yanım cehennem bir yanım cennet Bir yanda yokluklar bir yanım hasret Yaralı gönlümde koptu kıyamet Durdurun dünyayı başım dönüyor
Hayat heybemizde dünkü yaşanmışlıklar,yarın için kaygılar olur hep... Bunlar su gibi akarken ömür , daima yük olur ruhumuza. Ve bugünü yaşamayı unuturuz kimi zaman. Sonra da giden gençliğin ardında bakakalırız..
Bugünü şiir gibi yaşamalı gençler kaygısız ,umarsız ; şiir gibi.
Orhan veli havasinda
Tebrikler