Rüzgara attığım selam vardı mı sana.. Çok özlemiş, "gel" diye yalvardı mı, Uykulara aktardım gözlerimin ışıklarını.. Ben gibi çevreni sardı mı, Gece koynuna girdi mi düşlerim, Gözlerin benle kapandı mı uykulara.. Boğuldu mu düşlerin gece karanlığında.. Yağmur oldu, kar oldu sevdamın ateşi, Düştü üstüne.. Bak işte.. Tenini kapladı yine o ateşli ıslak, Teninde, bedeninde, herşeyinde.. Yıldızlar ve rüzgar hala taşıyor emanetlerini.. Beni düşün.. Kapat gözlerini... Rüzgarlar öpecek yerime.. Sen dudaklarını uzat.. Selam olsun ben’den sana..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN'DEN SANA.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN'DEN SANA.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bak işte.. Tenini kapladı yine o ateşli ıslak, Teninde, bedeninde, herşeyinde.. Yıldızlar ve rüzgar hala taşıyor emanetlerini.. Beni düşün.. Kapat gözlerini... Rüzgarlar öpecek yerime.. Sen dudaklarını uzat.. Selam olsun ben’den sana..
Güzel bir şiirle başladım güne. Duygu yüklüydü. Bir de arada hasret denen acı olmasaydı. Sabır dilemeli artık döneceği güne kavuşmak için. Benliğine yüklediğin ; Rüzgar, kar, yağmur ve hüzün çiçekleri emanetini ulaştırmalı artık sahibine. Sevgilerini, sevdanı ve aşkını Kutluyorum hocam. Satgılarımla.
tebrikler...fy...