(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇEK GİT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇEK GİT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çekip gidesin gelir bazen apansız.. Her şeyi küp gibi içinde tutup.. Çekip gidesin gelir, batıp çıkasın.. Küsesin, küsesin, küsesin.. Kırasın-kusasın.. Çekip gidesin gelir, geçip gidesin..
Çoğumuzun yaşadığı bir durumun kaleme alınışı mükemmel, kutlarım. Saygılarımla
Çekip gidesin gelir/ cahil mi cahil! Çekip gidesin gelir/ zalim ve adil.. Çekip gidesin gelir. Kimse bilmesin!.. Belki de odur içindeki katil Kızasın, kızasın, kızasın-yazıp bozasın Çekip gidesin gelir, her dem fail!.. …
Çekip gidesin gelir..
Bazen..
Öylesine..
tutup çekesin..
..Gelir ve gider.. ağlarım sakin.. ************************** muhteşem bir kurgu ve eksiksiz bir anlatım.Tabii,şiirce. Cebrailin sıkmasıdır,o çekip gitme isteğine sebeb.Çözdüm dediğinde hayatın sırlarını,az biraz rahat ve huzur bulduğunu zannetmenin akabinden gelir.Dinginliğin ardından gelen fırtınadır.Tamda bir önceki muharebenin yaralarını sarıp keyf alacağını zannettiğin anda gelir. Yeni bir cephe açmaktır.Yeniden savaşmaktır.Hayatın yeni yüzüyle yeniden iki yabancı gibi tanışmak,uğraşmak,alışmaktır. Med ve cezir,bast ve kabz,sıkılmak ve gevşemek.Yorulmak ve dinlenmek.Dolmak ve boşalmak.Öfkelenmek ve sakinleşmek. Dağlara çıkmak ve inmek. Sulara gark olmak ve sahilde günlenmektir. Hayat büyük dalgalarla sörf yapmaktır. Amaç boğulmadan uzun süreli yarışmak, sabileşmeden ölmemeye çalışmaktır.**** Zeka dolu şirlerinizi ve sizi seviyorum.
Sizi her okuyuşumda daha derinleşiyor dizeleriniz.. Hep söylüyorum ama yine söyliyeyim.Çok çarpıcı bir yazım tarzınız var. Sonsuz tebriklerimle.. Mürekkebiniz solmasın
Çekip gidesin gelir bazen apansız!.. Tanımaz etmez birisi gibi.. Patlarken içinde volkanlar, sessiz.. Gülesin/ gülesin/ gülesin Çekip gidesin gelir, gülüp geçesin
..Çekip gidesin gelir, her şey dahil!
Çekip gidesin gelir ama zordur çekip gitmek her gidişte bir yara alır tekne dilinize yüreğinize sağlık
Her şeyi küp gibi içinde tutup..
Çekip gidesin gelir, batıp çıkasın..
Küsesin, küsesin, küsesin..
Kırasın-kusasın..
Çekip gidesin gelir, geçip gidesin..
Çoğumuzun yaşadığı bir durumun kaleme alınışı
mükemmel, kutlarım.
Saygılarımla