(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TASDİKTEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TASDİKTEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eğer camilerde arapça okunan dualar kendi dilimizde olsaydı, hem ibadetin anlamı kavranır Hem de insan daha bir örnek; daha bir akıllı, çok daha fazla güçlü inanarak davranırdı .Saygımla
Şaban Aktaş tarafından 5/29/2008 9:52:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Farza uyanımız yok , sünneti ise tam bilen , Camilerde saflar boş , yok zahmet edip de giden . Bırakmayız , Müslümanlığı hiç kimseye elden ... Dilde ikrar var lâkin , kâlp ise uzak tasdikten
Abi bir çok şiirini okudum ama bunu çok beğendim, izninle alıyorum bu şiirini Saygılarımla.
Zaten dilimize o kadar çok doladığımız için, kendimizi müslüman sanıp yetiniyoruz ya, dilimizde bu kadar olmasa belk, yürekler çağlardı, boşa kürek çekmezdik. Güzeldi. Sevgiyle...
Bilmiyorum nedir beklediğimiz ama hepimiz biliyoruz ki bir gün gidilecek ve dönüşü olmayan bir sorgulama başlayacak Allah hidayet versin bizlere dilinize yüreğinize sağlık
Kul ile Allah arasındadır ibadet .. Sanırım , kimin Allah'a yakınlığı tartışılır .. Elhamdülillah demek bile Allaha inancın bir işaretidir .. Çok şükür , hamdolsun, elhamdülillah, müslümanız.. İslamın beş şartını ,imanın gereklerini biliyoruz... Kimsenin , neyi ne kadar bildiğine dair , kesin hüküm verilebilir mi ? .. Her koyun kendi bacağından asılıyor efendim .. Şimdi , bütün bunları söyledikten sonra ; kutluyorum o duyarlı yüreğinizi.. Arada dokundurmakta fayda vardır .. Benim açıklama yapma gereği duyduğum gibi .. Yüreğiniz dert görmesin . Allaha emanet olunuz efendim .. Saygıyla...
Camilerde saflar boş , yok zahmet edip de giden .
Bırakmayız , Müslümanlığı hiç kimseye elden ...
Dilde ikrar var lâkin , kâlp ise uzak tasdikten .
gerçeklerin yüreğe haykırması..
yüreğinize sağlık..