Toprak vefalı çıktı, emdi göz yaşlarımı. Ağladığımı görüp, sevinmedi insafsız. Vedası ağır gelip, çatınca kaşlarımı, Hiç nedamet duymadı, dövünmedi insafsız.
Her kula nasip olmaz güzel günleri görmek. Herkesin harcı değil, temiz bir gönle girmek. Yaratana mahsustur, bir şey almadan vermek. Bir iyilik yapıp ta övünmedi insafsız.
Sevdalı bir yüreği hançerlemek reva mı? Sinesi yaralıya, masaj yapmak deva mı? Senin bitmeyen öfken, yıktı işte yuvamı. Bir daha gözlerime görünmedi insafsız.
İşleri karıştırıp, geri çekilip durdu. Sadece bana değil, çoğuna tuzak kurdu. Kimi kendini astı, kimi silahla vurdu. Birinin ahı tutup, sürünmedi insafsız.
Acılara katlanıp, solduğumu duydu da, Kartal pençeleriyle gözlerimi oydu da, Renkten renge girerek her kalıba uydu da, İnsanlık kılığına bürünmedi insafsız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAFSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAFSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neler söyledim neler, avunmadı insafsız.....Görünmedi.....yerine......Avunmadı Bir kere bile olsa, savunmadı insafsız.........Sürünmedi.....yerine.......Savunmadı...Kullanılabilirdi
Neyse efendim Kutlarım usta kaleminizi Gönlüne, ömrüne bereket Sağlıcakla
Neler söyledim neler, avunmadı insafsız.....Görünmedi.....yerine......Avunmadı
Bir kere bile olsa, savunmadı insafsız.........Sürünmedi.....yerine.......Savunmadı...Kullanılabilirdi
Neyse efendim
Kutlarım usta kaleminizi
Gönlüne, ömrüne bereket
Sağlıcakla