--------------------Ozan İLO’ya- On dokuz yıl evvel edilen yemin Gönlümü beğenmez âmândan gelir. Sendedir yarısı, yarısı emin Bu yürek çağıldar ummandan gelir.
Bilin ki bu dostluk ana rahminden Bilin ki bu dostluk şerbet deminden Bilin ki bu dostluk kutlu yeminden Bilin ki bu dostluk Rahman’dan gelir.
Dertleri denk ettim büktü belimi Bir bülbül büyüttüm yedi gülümü Lâl etti dilimi, kesti elimi Hekimden, mukimden, dermandan gelir.
Sözün mihengini kollama, yayma Söze söz bedelse, sözü söz sayma Söz gibi değilse aldırma, duyma. Sözün asaleti fermandan gelir. Zülfikar Yapar Kaleli
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜN ÖZÜ… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜN ÖZÜ… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilin ki bu dostluk ana rahminden Bilin ki bu dostluk şerbet deminden Bilin ki bu dostluk kutlu yeminden Bilin ki bu dostluk Rahman’dan gelir. =============================== İşte Dostluk budur.. Tebrikler...
Bilin ki bu dostluk şerbet deminden
Bilin ki bu dostluk kutlu yeminden
Bilin ki bu dostluk Rahman’dan gelir.
Dostluğun kıymetini bilip te yaşayanlara selamlar olsun.Kutluyorum.Kaleminiz daimolsun .Saygılarımla.