(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİN DİLLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİN DİLLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimi davranışını saklayamayan kimlikler, manen iklim olup, meltem yaratmakta. Bunu hakıyla oluşturmuş, güzel bir çalışma okudum. Kutlarım. Selamlarımla...
Göklerde bir dilber gezer, Işıktan hızlı bin süzer, İsminle anmasam kimler, Şahlanırdı kaç bin diller.
Güzel bir sabah doğar, Gönlüm kadar ışık sızar, Derdimle yar bayram eder, Hakkı çağıran bin diller.
Gelen ilahi soluklar, İçimde sana yol açar, Ermiş hidayet erenler, Halidun lu bin diller. bir harikaydı ne deyim ilham meleğin daim olsun çok güzeldi ellerine yüreğine sağlık aşkın artsın yüreğin dert görmesin sayğılar
"dil vardır adamı vezir eder, dil vardır adamı rezil eder" demişler...sizin şiir diliniz tıpkı bülbüller gibi şakımış....her şakıyışta şiir terennüm eylemiş....teşekkürler...tebrikler....saygımla...
Göklerde bir dilber gezer, Işıktan hızlı bin süzer, İsminle anmasam kimler, Şahlanırdı kaç bin diller.
Güzel bir sabah doğar, Gönlüm kadar ışık sızar, Derdimle yar bayram eder, Hakkı çağıran bin diller.
Gelen ilahi soluklar, İçimde sana yol açar, Ermiş hidayet erenler, Halidun lu bin diller.
Ruhları özgür olan binlerce veli var İsimlerini anmaya kalksak bin dil lazım Rabbime yalvarmak için de bin dil isterim ... Her bin dil ayrı ayrı övsün diye...
anladığım bu .. yüreğinize sağlık, sabah iyi geldi neşe doldum...