(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEMENNİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEMENNİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin çok hoş,hayatın acıları karşısında bezişin tahamülsüzlüğün şiiri oysa o acılar olmasa sen şair olamaz,duygusuzca yaşar ve ölürdün. Hayat acısıyla,tatlısıyla güzeldir yinede
Bana vereceğin bedelin bir kısmını da Öte dünyada ödesem mi? ------------------------------------------------- Çoğu insanın ortak temennisi bu sanırım...Yüreğinize sağlık,beğenerek okuduğum bir şiirdi...
Allah’ım! Beni bilirsin. Etmem sana sitem. Benim ki sadece bir temenni. Bana vereceğin bedelin bir kısmını da Öte dünyada ödesem mi? ----------------------------------------------- Gerçekten çok güzeldi.Manidar ve derindi.Başarınız daim olsun.Saygılarımla.
Allah’ım! Beni bilirsin. Etmem sana sitem. Benim ki sadece bir temenni. Bana vereceğin bedelin bir kısmını da Öte dünyada ödesem mi? ******************************** içimizi dışımızı bizi en iyi bilenimiz biz boşuna anlatırız kendimizi o bilir bizi... bedel konusunda İnşallah der niyazına ortak olmaktan başka ne yapılabilir ki... güzel bir temenni çok samimi yüreğinize sağlık....
yaşam,bir çok şeyi öğretmiş sonunda... öğrenmenin sonu yok..dedikler böyle olmalı galiba.. Temenniye gelince...zekice. ... Ama kanacağinı sanmam.. Selamlar.
Hayatın içinden sorgulanması unutulan detayları irdeliyor sunuz
SAYGILARLA