(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOPRAK GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOPRAK GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bra, gelindiği ve sonuçta gidileceği öz-dür toprak ve sadık yar ve yerdir, aşık veyeselin demiyiyle, karnın yardım kazma ile bel inen,.... benim sadık yarim kara topraktır, ihaneti yoktur örter tüm günahlarını insanın ve bağrına basar ebediyyen...
merhabalar üstadım.tebrikler.çok şahane .kısa fakat geniş anlamlı söz. elbette toprak. çünki. ademoğlu topraktan varolduğu için sonuda toprak olacaktır.yeterki ölümü düşünelim. birbirimize sevgiyle bağlanalım.değilmi.
aç susuz kalıp kuruyup çatlasa da incecik bir damlada diriltir kendini yeniden ve asla küsmez toprak kırık haliyle bile doğrultur da belini yine el uzatır sana....
toprağa benzetilmek belki de ebediyet... ya da yüklerden arınmak.. belki bir tohuma sarılmak ve tohum yeşerirken omzundaki dost eli olmak?... yağmurda yenilenmiş toprak koktu buralar...:) tebrik ediyorum...
Toprak kokuyor şiir .Yo hayır bu sadece toprak değil gül kokusu sinmiş şiire belli ki gül toprağı.Bu toprakta bu gül yüzlü şirin sade ve hoş bir şiir bitmiş.Çok güzel çok derinden sevgiyler .Saygılarımla....