Uyandırma beni düşlerimden, Bu gerçekler sahiden acı, Kalbimde acıyla süslenen sözler var önü askılı, Aklımın kaldırımlarında soğuğa maruz kalan, Düşünceler var yere yığılı,
Şafak sökmeye yakın ellerini sür yüzüme, Sıvasın parmakların gözlerimi,kirpiklerimi,tenimi, Ulaşmasın tek bir ışık sensizliğe, Güneş sensiz çok yakıcı,
Bir kaç yaş var avuçlarıma damlayıp orada mahsur kalan, Anlık mutluluklarımın bile alacaklısı var sanki, Yüzümde yalancı bir tebessüm var, orda mahsus duran..
Süpür nefesinle yüreğimin buruk yanlarını, Ben gelene dek sakla,bu yarın başka,bu çarşamba başka, Sana mecbur olmak var işin ucunda, Bütün acılarımın iplerini kesip atmak, Yadırgamak var her bir tebessümü, Yargılamak surat bulmuş hüznü, Kapat gözkapaklarını karanlığı soyundurma, Kelepçe vur mutsuz gerçeklerine, Ben gelene dek saklan,bu yarın başka,bu çarşamba başka, Yokluğun çığlık çığlığa bir sancı içerisinde, Hazırım..hazır kavuşmak doğmaya..
Uyandırma beni düşlerimden, Bu gerçekler sahiden acı.. Koyu tonda bir maviye secde etmeyi reddediyor gözkapaklarım, Uyanığım,ayığım.. Burnumda tüten sitemli bir koku var, Dudağının sıcağında kırmızı bir şarap, Çalıntı bir hevesle giyindirdim ruhumu, Bu gece ayrılığı bırak..onu yolla, Bu gece başka..bugün çarşamba...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
//Düş'lerimden Uyandırma// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
//Düş'lerimden Uyandırma// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.