Ey gözlerimin nuru gülizar! Gönlüm, Leyla ile Mecnun söyler, Başım, ılgat ılgat duman eser, Dilim lal, suskunlar da sükût Yüreğim, pür nur içinde katman, Akan gözyaşlarım yağmurdan beter, Kara toprağı, yâr diye bağrına basar..!
Ey kalbim de yanan ak kefen! İsmin düştükçe aklım ziyan, Seni çalar, seni söyler bu yürek! Gül cemalin süsler düşleri mi! Ömür de bitmedi bedbaht bir gün! Yaban eller de yolunu gözler durur, Gel gayrı bekletme bu garibanı!
Aman Yarabbim! Gözlerime indi mahşerden bir huri! Karşıdan geliyor salına salına, Gözleri hilâl, kaşları keman! İnce belli, nazlı mı nazlı bir yâr Salındıkça sarıyor ruhu mu, Gülizar bahçelerinin vuslat kokusu!
"Yalan dünya" denen han da, Naçar, acizane bir kul idim, Çakıl taşlarıyla dolu "Ömür" denen yolda ise Heybem neyle doldu taşdı bilmem, Ey dostlar geldim gidiyorum! Kaldıysa han da bir iz, bir çizgi Düğün Bayramdır Ölüm..!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düğün Bayramdır Ölüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düğün Bayramdır Ölüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüm bir haktır. Herkes bu hakkını kullanacak bir gün. Tanrı bunu hiç atlamaz. Çünkü Tanrı adildir. Kimsenin hakkını kimseye vermez. Onun içinde ölüm dediğiniz gibi düğündür bayramdır. Şiir muhteşemdi. Yürekten alkışlıyorum sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
ÖLÜM YENİDEN DOĞMAKTIR ASLINDA Eğer insanlar ikinci yaşamın güzelliğini görse idi yaşamak istemezlerdi Kutladım yazan yüreğini ve eserini Gönlüne, ömrüne bereket Sağlıcakla
Kalemin susmasın
_______________________Selamlar