(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN YÜREĞİNİ SEVDİM ASLINDA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN YÜREĞİNİ SEVDİM ASLINDA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kısacık şiirde yorum yazmaya kalksam herhalde sayfalar dolusu yazabilirim. çünkü kısa dizelere tek anlam giydirilemiyor.
birden çok anlam taşıdığına inanıyorum.
eğer yazanı narsistse (kusura bakmayın sadece yorum) cam fanusun dışından yansıyan gözlerini görmüş olabilir. kendisiyle susarak konuştur. işte o anda gözlerden kalbe inen aynada, her insanın kim olursa olsun içindeki güzellik ortaya çıkar. vicdandır bu.. yürek sevilir.
diğer bir anlama gelinde; bazı rakı bardaklarında resimler vardır. kadeh boşaldıkça resim çıplaklaşır. olabilir mi bilemem ama, bu da anlatılmış olabilir.
bir diğeri, balık olabilir. :))
bir diğeri.. küvezde bir çocuk.. çok şey anlatır..
şairi kusurumuza bakmazsa anlamlar giydirmeye çalıştık. belki hiç biri. belki de bir sevdanın cam fanus içerisinde derinlemesine düşünülmesi..
Seni bugün çırılçıplak soydum Utanma sakın hiç bakmadım Ve...bir cam’dan fanus’un İçinde uzun uzun konuştuk Öyle çok sustun ki !..
Öyle çok şey anlattın ki Sadece dinledim...
Bazen anlamlı bir bakış çok şeyi anlatır, bazende anlatılan çok şeyden hiç bişi anlamazsınız...Sanırım anlatanın ve dinleyicisinin anlatılalmak istenilene konsantresi çok çok önemli bir sürü şeyin konuşmadan da birbirlerini anlaması çok güzel siz bunu başarabilmişsiniz, kısa öz ve manidardı çok az yazmışsınız ama çok şeyler anlatıyordu tebrikler saygıyla...
Seni bugün çırılçıplak soydum
Utanma sakın hiç bakmadım
çırılçıplaktır sevgi ....
kalemine sağlık....şairane olmuş.....
şiir tadında hoşçakalın.....