Bir şiir yaz üstad en afillisinden, İçinde iyilik olsun, kötülük olsun! Nağmeleri gönül tellerine vurup, Kan olsun, can versin..! Kapıları namerde sonuna kadar açık İyilere sonuna kadar kapalı kalsın..!!!
Gözlerini öyle iri iri açıp, Bu ne diyor? diye öyle Deli deli bakma be üstad..! Bilmez misin ? İyilere, kapılar sonuna kadar kapansa da, Nice gönüller de "kilit anahtar" mührü taşırlar!
Bu yüzdendir ki, Mahşer yerini andıran gönüller Tazelenmek, silkelenmek ister!
İşte o zaman Mührün hükmü, sözde değil, Ebediyyen özde, hüküm sürer! Şimdi söyle bana be üstad Özde taşınan mührün hükmüne, Kapılar, İster açık, ister kapalı olsun, Farkeder mi? Söyle bana be üstad söyle!
Düşün bir üstadım Durum başka türlü olsa, Yüreğine ilham olup, Kaleminden kağıda dökülen kelamlar, Sazlardan dökülen nağmeler, Bu kadar yanık, içli olup Gönüllerin bam teline teline Vurur muydu..?
Bakarsan aslına anlarsın aslında, Keramet, mührü elde etmek değil, Mührün hükmünün, Nerde, nasıl hüküm sürdüğü! Bir şiir yaz üstad, enafillisinden Yaz ki Kaleminin hükmü, Siyah gönüller de Mührün hükmü olsun!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Siyah Gönüller De Mührün Hükmü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Siyah Gönüller De Mührün Hükmü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin daim olsun...
............................................. Saygı ve selamlar..